Saturday, July 2, 2011

Wardina Safiyyah freehair

haha,,dengar-dengar Wardina saman blogger pasal kaitkan dia dengan satu parti tu,,,agak-agak kalau aky letak gambar dia freehair kena saman x?ishhh,,,dosa aku yang aku tak tau berapa banyaknya,,nak tambah lagi dengan mengaibkan orang lain...tu bukan kerja aku,,,lagipon,Wardina dah bertudung sekarang,,buat apa nak dedahkan aurat dia yang dulu-dulu,,,

dulu aku memang suka wardina ni.,,tapi sekarang,bila keluar isu-isu yang kaitkan dia dengan parti politik,,& komen-komen bagus dia tu,,aku malas nak layan dah,,,dalam kita tak sedar kita jadi mainan politik,,tol x?aku rasa larrrr,,,ish,,xnak komen apa-apa dah,,tadi google,,konon-konon nak cari gambar wardina freehair,,tapi takde,,yelar takut kena saman,,,eh,takut dosa lar,,,dosa aibkan orang,,dosa besar tu!

kan cantikkkk :)

No comments: