Friday, July 15, 2011

Cerita Benar :Tun Dr Mahathir Mohamad Tidur dengan SITI

cerita ni dah lama,,seingat aku masa umur aku belasan tahun(18 19),,ini pon diceritakan oleh kawan aku & katanya pulak dari sumber2 yang boleh dipercayai...aku cakap kat dia,,benda2 ni takleh buat main-main,,kalau tak betoll jadi fitnah,,dosa besarrr tu,,tapi dia beria-ria mengatakan cerita ni benar,,ni perbualan aku dengan kawan aku tu


kawan aku : kau tau,Tun Dr Mahathir Mohamad tidur dengan SITI!!


aku : tipu lar,ko biar betul,,fitnah tuuu


kawan aku : beto lar buat apa aku tipu,,ni dari sumber yang boleh percaya taw


aku : hishhh,,tak betol ni,malas aku layan cerita tak btol ni,,


kawan aku : aku cakap benda betul je,,ko nak caya tak,terpulangg,


aku : jangan lar main-main,,cakaplar betol2!


kawan aku : betol lar!!Tun Dr Mahathir Mohamad tidur dengan Tun Dr SITI Hasmah Mohd Ali 


aku kena kencing kaw-kaw,,,korang?


bukan SITI yang ni

beliau yakin bekas perdana menteri itu dan isterinya masih menyayangi Umno walaupun kedua-duanya telah meninggalkan parti itu pada 19 Mei lepas sebab kecewa kerana menganggap Umno sekarang tidak lagi seperti Umno yang ditubuhkan 62 tahun lalu - Bernama
SITI yang ni okayyy

4 comments:

Fairosza said...

adeh...terkene suda...hehe

Fairosza.net

Jue Nara said...

buat lawak.. karate kang.. haha

mulut said...

hahaha,,aku pon terkena,,huhu

Muktasim Blog said...

haha.. dah tahu.. :P