Monday, May 9, 2011

Carutan Untuk Minah Bertudung Urban- berani @ bodoh?

tengok tak post kutuk mengutuk,,ebenarnya ada betul,part yang dia cakap tak elok pakai tudung pendek sebab nampak benda-benda yang tak sepatutnya nampak,,& 1 lagi yang dia cakap,pakai sanggul2 tinggi2 tu,,pon betol jugak,,tapi,maybe ramai takleh terima sebab cara penyampaian dia,,kutuk menggunakan bahasa2 yang agak kasar,,ala,nama pon kutuk kan,,,

tapi ada jugak part aku tak suka,

dia ada cakap, "see u at hell',,,benda2 camni takleh main2 taw,,macam dah tak sabar sangat kot,,macam tak berusah untuk menjadi lebih baik,sebab dah tempatkan diri sendiri dekat neraka nanti,,aku pon bukan baik sangat,tapi aku cuba untuk menjadi lebih baik,sebab tu,,kadang-kadng nak cakap sesuatu kena pikir baik-baik,,

click untu besar-besar

ayat bukan main sedap kan?memang sah tak pakai otak,,kesian,memalukan diri sendiri pon ada,,

sebelum kita nak menegur seseorang,eloklah dipadang diri sendiri tu,,layak ke tidak kita ni untuk menegur?aku malas nak bg link blog tu,,dia pon seronok sebab pageview blog dia untuk hari ni melebihi 2000 lebih,,rasanya,niat dia ni disamping mengutuk,dia pon nak naikan traffic blog,,

2 comments:

suria lekatlekit said...

pasal isu ni saya pun ada buat entri. meh baca pendapat saya pula
TERKINI : LAGI ISU BLOGGER MAKI HAMUN DALAM BLOG
TERKINI : JANGAN MEMBERI HARAPAN KOSONG YANG INDAH PADANYA

G3-lina said...

biasa lah tu.. lagipun.. kadang2 masyarakat ni tak boleh trima teguran yg lembut n berbudi bahasa~ tu cara dye kot utk menyindir.