Tuesday, March 30, 2010

mUla2 RaBA2 pegang2..SekaraNG TiDor sama2

masa Mula Kawan dengan A..Aku malu..yelar..dia lagi tua dari aku..
dan aku rasa aku masih budak2

lama2 kawan..kami makin selesa
dia pon selalu ajak aku makan sama2
terasa bahagia saat itu..
aku tak lagi kesunyian

makin lama dia makin berani..
pegang2 tangan ku..
aku biarkan saja..

lama2..dia semakin berani
cubit pp ku
tampar paha ku

mula2 aku malu..
lama2 aku biasa

siap berbalas2 tampar..

1 hari..dia ajak aku balik umah dia..
aku takut..takut mak ayah marah..
tapi dia tak bagi aku beritahu pada keluargaku
biarlar rahsia antara kami

malam tu aku tidur dirumahnya
aku bagi alasan aku pergi umah member
pada mak ayah
mereka percaya

umah nya taklar besar..
umah sewa..
dia baring di katilnya..
mungkin leteh..
dia ajak aku tidur bersamanya
aku tolak lembut
segan walaupon hati ni meronta2
lagi2 meihat katil yang empuk itu

kerana sudah tidak tahan dengan gelora nafsu..
akhirnya aku tertido

keesekon harinya
aku membuat keputusan untuk menyewa di rumahnya
bayr 100 jer..
thank akak A..
selalu Ada disisiku..
dan aku buat keputusan untuk tinggal bersamanya

dekat sikit dengan pejabat..
senang..he4

Akak A akhirnya menjadi kawan baikku..
walaupon JAuh beZa Usia..

6 comments:

Neo_matrixzz said...

oh2..aku dah tersemangat dah bace td..

bunnypinky said...

ek eleh..ye ye la ak igt kan lelaki td... SABAR SABAR

joegrimjow said...

sama jentina ke?

mulut said...

he3..real story ok..ha3
yup..sama jantina lar joe..

PaanMFR said...

tapi kan..
bile aku bace balik..
mcm les pulak.. hehehe..

kalau dua2 jantina laki2, confirm depa ckp gay.. :p

mulut said...

@PaanMFR: hahaha,,bukan les lar,,mintak jauh lar semua tu