Saturday, March 6, 2010

kena Raba??

pernah kena raba??

biasanya orang akan salahkan perempuan
yelar..saper suruh pakai baju seksi,menjolok mata,dedah sana sini..
abis,yang lelaki miang sangat tu kenapa??yang pakai baju kurung pon kena juga..

tu namanya nafsu...

aku pernah kena..tak perlu dinyatakan kat mana kena raba kan..huhuhu
masa tu aku terpisah dengan kawan2..aku nak pergi smthing dekat farmasi..jalan lar sorang2..baju yang aku pakai ketika itu..bagi aku sedikit pon tidak menampakkan bentuk badan aku..

then,aku nampak seorang lelaki yang jalan bertentangan dengan aku..orangnya boleh tahan,ada rupa..jalan2 sambil bercakap kat telefon..pakaian lak smart..macam orang bekerjaya lar..selisih jer dengan dia..zapppppp!!kena raba..
tercengang aku!!tegak jer..tak gerak2..malu nyer masa tu..tak payah nak cakap lar..

mangkuk betol mamat tu!!memang sangat2 menyumpah lar aku masa tu..abis rendah duit hantaran aku..

pakai tak seksi pon kena raba..
nafsu lelaki!!huh!!

pernah kena raba??ni cerita mereka pasal raba2

pernah kena raba?
Perempuan kena raba:hot!!siap ada gambar..huhu
Siswi kena Raba dalam toilet
Pengalamn kena raba

macam2...lelaki kena raba pon ada..
apa sangat lar dapat kalau meraba..
mereka sangat2 gatal!!hate mereka yang suka meraba!!!Potong tangan!!