Friday, March 26, 2010

"aku Paling menyampah orang teguR aku pasal tudung,ko TUHAN aku ker??"

hahaha
kenapa aku kesah sangat dengan manusia2 yang suka memngpublisitikan dirinya di myspace??
taw sebab apa??sebab aku menyampah giler..

1 dat person tu..buat status macam ni kat myspace

"aku Paling menyampah orang teguR aku pasal tudung,ko TUHAN aku ker??"

komen aku:
engkau sangat sengal OK!!orang dah tegur tu..kira bagus r..yang ko kecoh sangat tu kenapa??makna orang tu amik berat sal ko..bodoh punya perempuan...orang macam ko ni dah buat dosa..tapi tak sedar2....pastu asyik cakap laki tak guna,,,,tapi depaN laki ko trgedik2..bila dah DApat balak.."LAki Tak guna" dah Takder Lam Kamus hdup ko ag kan..

tapi..kenapa ko nak pakai ayat macam ni.."ko TUHAN aku ker??"..aku tak faham lar..ORang tegur ko tu sebab xnak ko buat dosa lar BODOH..ataupon ko sajer nak publisiti murahan..buat status macam tu..buat orang datang kat myspace ko...buat orang tak berani nak tegur ko dah..GILA sengal ko perempuan!!

kata2 tu kena jaga..lagi2 kalau Melibatkan TUHAN ni..

baik KO sedar Cepat2 er Perempuan..Sebenarnya Dalam ko tak sedar..Ramai orang menyampah giLa dengan Ko..perangAi ko yang PerasaN bagos..hahahaha

p/s:lega..dapat luah..hahahah

2 comments:

hanis aleeya aka gadis sepi said...

Entah la.. Ada orang tegur tu maknanya dia perasan kehadiran kita.. Karang orang tu buat tak tau kata sombong lak..

mulut said...

tu lar pasal..apa yang orang tegur tu cuba terima jer..
nak buat ke tak..tu dia punya pasal lar