Tuesday, August 2, 2011

duit Nuffnang beribu-ribu.

Assalamualaikum.


so,tadi pergi terawih tak?hehe


tadi godek-godek blog orang lain@ blogwalking namanya,,semua kecoh pasal earning jadi 00.00 ringgit kan,,aku tak check,sebab aku rasa earning aku tak banyak,,kalau jadi 00.00 pon cam xde effect,,huhu,,


so,aku terkejut,,patutnya takyah terkejut pon,,haha,,Cik Epal dapat earning 5k+ bulan ni,bulan lepas 3k,,nampak gaya,,Cik Epal takyah keja pon takpe,,hehe,,tapi best lar,usia muda pon dapat pegang duit macam tu,,


aku suka jenguk belog dia,,apa yang dia tulis macam worth it la kalau baca,,tak sia-sia,,ada jer ilmu dia nak share,,kalau bukan yang ilmiah,,yang dia tampal-tampal gambar ternak lemak tu,kita leh tau tempat makan best-best,,so,blog dia ni cam macam-macam ada,tak fokus pada 1 cerita,tak hairanlah kalau viewers suka kunjung,,termasuklah aku,,haha


pastu pasal kisah tunang putus Khairul Fahmi,,mak aihhh,,penat telinga dah aku dengar cerita pasal diorang,,,pasal kakak si Ellia(betul tak nama?haha) yang dok mengata perli dekat facebook,,nilar kalau zaman semua nak share,,semua nak tunjuk kat facebook,,lagi menyusahkan keadaan,,baik wat macam aku,,ada facebook untuk Game,,hehe


aku tumpang gembira dengan duit nuffnang cik epal ribu-ribu tu.,nak tumpang duit,,memang harapann lar,,hehe


p/s: saper lar nak jenguk blog aku ni,,huhu*bawak diri

No comments: