Tuesday, February 1, 2011

aku tak suka blogger ni!

takyah nak bising2 n marah2 aku, aku tak cakap pon siapa blogger tu,kalau tahu,nak wat macam mana,aku tak suka,dia tak suka aku pon,aku tak kesahhhhh,just aku tak suka cara pemakaian dia,perangai dia,,well,orang selalu cakap,,kenapa ko nak kisah,,biar lar dia kan,,tapi,pernah jugak orang cakap,,kalau tak menegur,salah juga,,

dia memang lar bertudung,cantikk,,tapi pakai baju agak ketat n suka pakai seluar ketat2,kalau kurus aku boleh terima,tapi badan dia agak berisi,,melekat sangat,,sebab tu aku bersyukur aku tak kurus sangat.,,,takde nak pakai baju n seluar ketat2,,kalau kurus pon aku taknak pakai,mintak jauh,,tudung dah cantik pakaian pulak tak elok

buat video,terjerit2 macam tak betol,,agak2 lar kan,,dok HYEEEEEE KORUNKKKK!BYE KORUNKKKK!jerit2 sampai sakit telinga,,adik aku suka sangat tengok,,buat semak kepala je,,muka dah cantik,,tapi terjerit terlolong..adik aku cakap,,dia ni nak tiru stail maria elena la tu,,yang adik aku pon satu,,tak suka,tapi tengok juga,,,

so,kalau korang cakap aku buang masa,,biarla,,bukan aku amik masa korangg,,aku harap yang terasa pandai2 la,,aku tak suka jer,,bukan tahap membenci,,,well,bukan semua orang kita suka n bukan semua orang suka kita,,

No comments: