Monday, April 12, 2010

dulu maSa akU lesBian~~

sebenarnya..aku boleh fham makna lesbian sebenar2nya..
kalAu kapel sama2 ppuan tapI tak pernah buat hubgan terlarang tu kira lesbian ker??

dulu akU pernah kapel ngan sorang penkid ni..
Nak kata aku beTol2 suka kat dia
takder lar pulak..

kapel pon sebab dia nak..
sebelum tu aku anggap dia adek jer..
dia 4 thun lagi muda..

sepaNjang kapel ngan dia..
memang dia caring
tapi gila kongkong lar
bukan jer tak bagi aku rapat ngan laki
perempuan pon tak bagi..

Clash pon
coZ tak tahan dengan sIkap dia yang Kuat cmburu..
Tapi..Aku bersYukur..
aku takde lar feelIng baban2
sjer2 nak merasa kpel sam ppuan..

nasib baik akU sedar
masa tU terlLalu laLAi..
Xnak laR nanti Nabi tak meNgaku Umat lak

Aku Pon dah ada SomeoNe..
Yang pasTi
dia adaLah LELAKI
berTntangan jantina dengan ku..

7 comments:

Unknown said...

taubat itu terbaik. :)

mulut said...

thanks:)
cerita ni dah lama..
tyme tingktn 5..
huhu

Mag said...

glade u r really alive....
peace=>

e~car182 said...

alhamdulillah ;)

mulut said...

magrib : peace..he3

e~car: thanks..:)

mario said...

huhu.aku pun penah kapel ngan ex lesbian..trust me.masalah nya kalo x kongkong,luar biasa liarnya.huhu.
btw,nice post!classic,yet refreshing.honest!:DDD

Farahin Esa said...

ahah...dah berubah bagos la ehk..
mase clash tu sedeyh x? ape nasehat anda utk yg blom berubah di luar sane.kne kaji ni..nk wat entri ni.